Secretarieel/administratief medewerk(st)er met commerciële vaardigheden

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die van aanpakken weet. Een vrolijke, energieke maar bovenal ook een integer persoon die ons team komt versterken.

 

Als secretarieel/administratief medewerk(st)er ben je binnen het bedrijf verantwoordelijk voor de procesondersteuning bij aan- en verkoop van woningen. Je behartigt de belangen van onze opdrachtgevers gedurende het gehele proces. Je onderhoudt contacten met relaties en draagt ook zorg voor doorgroei van ons kantoor. In deze functie is veel mogelijk. Hoe meer verantwoordelijkheid je neemt (en laat zien deze aan te kunnen), hoe meer ruimte je zult krijgen. Je krijgt de kansen die je zelf creëert. Vrijheid, initiatief en verantwoordelijkheid zijn dus onlosmakelijk met deze functie verbonden.

 

Functieomschrijving:

=        Het ondersteunen van de makelaars

=        Agendabeheer, e-mail en telefoon

=        Het inplannen en voorbereiden van afspraken

=        Het opstellen van huur-/koopovereenkomsten

=        Het voorbereiden en plaatsen van woningen op Funda

=        Het ontvangen van klanten

=        Het signaleren en benutten van commerciële kansen

 

Functie-eisen:

=        Een afgeronde MBO opleiding secretarieel/administratief medewerk(st)er of een opleiding op HBO niveau

=        Ervaring in de makelaardij is een pré maar niet noodzakelijk

=        Dienstverlenend, flexibel, accuraat en stressbestendig zijn

=        Je bent 32/40 uur per week beschikbaar

=        Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk

=        Je kan snel schakelen

=        Je bent een rots in de branding, de makelaars kunnen op jou vertrouwen en bent een echte teamplayer

=        Je hebt een service- en klantgerichte instelling

=        Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal


Bedrijfsprofiel


Loft Makelaars is sinds 2020 gevestigd in het centrum van Arnhem en is een jong bedrijf die inmiddels een plaats heeft in de Arnhemse vastgoedmarkt. De organisatie bestaat inmiddels uit 2 makelaars en 5 commerciële medewerkers.  Naast de aankoop en verkoop van woningen bemiddelen wij ook in hypotheken via ons partnership met de Financiële Adviesdesk.

Wij richten ons op de woningmakelaardij. Ook adviseren wij, ondernemers, beleggers, woningcorporaties en projectontwikkelaars.


Wat mag je van ons verwachten?


Naast een interessante en dynamische functie bieden wij jou de mogelijkheid om te werken bij een leuke organisatie die altijd bezig is met vernieuwingen. Wij bieden natuurlijk een gedegen inwerktraject en een goed salaris dat past bij je functie en kwaliteiten. Wij omschrijven ons bedrijf als een inspirerende, open en informele werkomgeving waar dienstverlening voorop staat.


Heb je interesse of wil je meer weten over deze vacature, neem dan contact op met:

Kees Groenendijk 06-49671119 of Cécile Schemkes 06-44990236.